Saturday, February 5, 2011

Vaikus annab võimaluse mõelda

Noorsootöötaja 2 päeva ilma hääleta tööl, kaelas sedel tekstiga "Mul pole häält. Ole sina minu hääleks ja toeta mind!" Kas nii on võimalik? Mina olin sellises olukorras. Ja kõik toimis,kuigi neljapäeva õhtul oli külalisteraamatusse registreerinud 30 noort. Noored on lihtsalt nii tublid ja mõistvad. Kõik olid vaiksemad kui tavaliselt. Ennast arusaadavaks tehti sosistades, kuna mina suhtlesin äärmiselt vähe ja sosistades. Nooremad poisid küpsetasid, sest oli kokkamisepäev. Rasmus, Alger, Alari, Harlei, Jagnar  ja Kermo tegid tainast ja küpsetasid kringleid. Kõik said hakkama. Kui midagi tarvis küsida oli, siis Renar oli see, kellelt küsiti ja tema vastuseid usaldati.
Suurematele poistele tegi natuke nalja, et ma rääkida ei saanud. Ehkki oli vaikus, küsis ikka keegi aeg-ajalt -"Mis sa ütlesid, ma ei kuulnud!".
Reede õhtul käisime veel kuuekesi  - Piret, Astrid, Marili, Marvin, Elis ja Gerthrud Kanepi Noortekeskuse noorteüritusel koos Vastse-Kuuste noorte ja noorsootöötaja Alinaga. Tublid noored ka Kanepis. Kaks pikka tundi tutvustasid nad oma tegemisi ja projekte, vahele muidugi ka tantsu, nalja ja laulu. Pärast tordi söömist, 4 hästi suurt omaküpsetatud torti, oli disko. Koju, Ahjale jõudsime pool tundi üle südaöö...

No comments:

Post a Comment